De la audiență la comunitate

Webinar

Află cum poți transforma o audiență într-o comunitate loială brandului tău. În acest panel, experți în community building îți oferă o perspectivă multifațetată asupra comunității (ce este dar și ce nu este o comunitate), strategii de engagement, co-creare și fidelizare, precum și cum să construiești comunități durabile folosind podcastul video.

Accesează materialul

Lasă-ne adresa de email mai jos și accesează
Vei primi in scurt timp linkul materialul pe email
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate

Acest panel din cadrul „The Brand Podcast Live”, moderat de Mirela, explorează diferențele și implicațiile practice ale construirii unei comunități autentice în jurul unui brand sau inițiativă. Alături de invitații Liviu Cadariu (WeForReal), Elena Neicu (Plaxi România) și Andreea Pipernea (Humanity), discuția abordează conceptele de audiență vs. comunitate, strategiile de co-creare, loializarea membrilor și metrici relevanți pentru succesul pe termen lung al unei comunități. Este subliniată importanța valorilor comune, interacțiunii dintre membri, contribuției active și adaptării conținutului la nevoile reale ale comunității.

Main takeaways

  • Comunitatea înseamnă co-creare, nu este o inițiativă unidirecțională, ea trebuie construită „cu oamenii, nu pentru ei” (Liviu).
  • Valorile comune sunt elementele fundamentale care diferențiază o comunitate reală de o simplă audiență.
  • Interacțiunea între membri este esențială pentru succesul unei comunități și pentru definirea sa ca atare.
  • Mediul offline-ul rămâne cel mai important în dezvoltare al comunităților. Chiar și în era digitală, întâlnire fizice sporesc conexiunea reală și relațiile de profunzime.
  • Comunitățile sustenabile au impact dincolo de brand și pot produce schimbări sociale semnificative (conceptul de „trib”).
  • Conținutul trebuie creat pentru comunitate, nu doar pentru atragerea unei audiențe. Personalizarea și relevanța sunt cruciale.
  • Există diferențe clare între audiență și comunitate: în comunitate, membrii interacționează între ei, nu doar cu emițătorul de conținut.
  • O comunitate sănătoasă poate ajunge să se susțină financiar și poate fi scalată.
  • Pentru startup-uri, comunitățile pot deveni instrumente valoroase pentru feedback, inovație și loializare.
  • Comunitățile contribuie la transferul de încredere între brand și consumatori și pot consolida poziția de thought-leader.

Speakeri

Andreea Pipernea
Founder @ Womanity

Cu peste 25 de ani de experiență în servicii financiare și M&A, Andreea este advisor, board member și fondatoare a comunității Womanity — dedicată liderelor care construiesc cu sens și empatie. Susține antreprenorii în procese de creștere, finanțare și strategie de exit.

Elena Neicu
Head of Brand & Communication @ Pluxee

Cu peste 10 ani de experiență în comunicare și brand management, Alexandra a coordonat procese de rebranding și strategii end-to-end în industrii variate, adresând audiențe B2B, B2C și interne. Este un susținătoare activă a comunicării bazate pe insighturi și a leadershipului centrat pe oameni.

Liviu Cadariu
Co-fondator @ We for Real

Co-fondator We For Real, unde ajută branduri și companii să construiască comunități active în jurul produselor lor. A lucrat cu peste 30 de comunități tech și antreprenoriale, iar ca Program Director și co-founder al acceleratorului StepFWD sprijină startup-uri diverse din CEE.

Mirela Solomon
Founder @ Amaze

Expert în comunicare, cu 15 ani de experiență. În calitate de fondatoare a Amaze, sprijină brandurile în dezvoltarea de strategii de marketing integrate care consolidează reputația companiilor.

Descarca materialul

Cui se adresează:

  • Marketerilor, brand managerilor și community managerilor;
  • Antreprenorilor și fondatorilor de startup-uri;
  • Profesioniștilor care doresc să construiască o comunitate în jurul unei idei, brand sau produs;
  • Corporate comms & HR, interesați de loializare, retenție și engagement;
  • Creativilor și creatorilor de conținut care caută să transforme audiența în comunitate.

Pe cine poate ajuta:

  • Pe cei care doresc să creeze conexiuni reale și durabile cu publicul lor;
  • Organizațiile care caută să dezvolte loialitate pe termen lung și nu doar vânzări imediate;
  • Community led-growth businesses;
  • Pe cei care dezvoltă produse și au nevoie de feedback și implicare din partea utilizatorilor.

De ce contează:

  • Pentru că engagement-ul real aduce valoare pe termen lung, nu doar vizibilitate de moment.
  • Pentru că o comunitate poate deveni un activ valoros în dezvoltarea brandului.
  • Pentru că în 2025 și în anii următori, brandurile cu comunități solide vor avea un avantaj competitiv

Testimoniale

Alte resurse similare

Webinar

Amplificare sustenabilă: Cum să-ți crești brandul fără tactici agresive de marketing

Vezi mai multe →
Webinar

Importanța brandului tău personal ca owner de business

Vezi mai multe →
Webinar

Podcastul: business în sine sau instrument de marketing?

Vezi mai multe →
Close Cookie Popup
Setări de cookie-uri
Pentru a personaliza conținutul site-ului și a îți oferi de fiecare dată o experință personalizată de navigare, folosim cookie-uri. Poți alege să navighezi pe site-ul nostru prin acceptarea modulelor noastre cookie sau îți poți exprima opțiunea cu privire la cookie-urile pe care ești de acord să le folosim.Verifică aici politica de .
STRICT necesare (Mereu ACTIVE)
Aceste fişiere cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.
Aceste fişiere cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanțele site-ului nostru.
Aceste cookie-uri pot fi setate pe site-ul nostru de către partenerii noștri de publicitate.