Importanța brandului tău personal ca owner de business

Webinar

Experții de nișă sau ownerii de business pot folosi podcastul video ca instrument valoros de creștere a comunității și business-ului lor. Dar cum se deosebesc ei de influenceri sau creatorii de conținut? Ce tactici îi ajută în strategia lor de comunicare?

La acest eveniment au fost invitati

Accesează materialul

Lasă-ne adresa de email mai jos și accesează
Vei primi in scurt timp linkul materialul pe email
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate

Panelul „Cum dai voce brandului personal” explorează importanța construirii unui brand personal autentic, mai ales în contextul digital actual, în care vocea unui fondator, expert sau creator de conținut este o punte esențială între acesta și comunitatea sa. Discuția se axează pe strategii sustenabile de construire a brandului personal, utilizarea podcastului ca instrument strategic, evitarea capcanelor legate de viralitate și presiunea de a crea conținut constant, precum și dezvoltarea unei comunicări bazate pe valoare și autenticitate. Cei trei invitați: Toader Păun, Diana Țenea și Oana Modorcea, oferă perspective complementare legate de comunicare, social media, podcasting și branding pentru fondatori și business-uri.

Main takeaways

  • Brandul personal este inevitabil: dacă ești online, o imagine despre tine se va forma oricum, contează cât de mult o controlezi.
  • Scopul brandului personal trebuie clarificat: de ce vrei să fii cunoscut și pentru ce?
  • Încrederea este cheia, oamenii relaționează cu oameni, nu cu logo-uri.
  • Podcastul este un instrument strategic pentru consolidarea autenticității și construirii comunității.
  • Conținutul de orice fel,  trebuie să fie autentic, cu subiecte relevante, pentru a fi parte a unei strategii de brand personal.
  • Consecvența este mai importantă decât calitatea la la început
  • Nu toate platformele sunt potrivite pentru același tip de conținut, acestea trebuie alese în funcție de scop (YouTube = loialitate, TikTok = viralitate, LinkedIn = profesionalism).
  • Thought leadership-ul autentic presupune  și asumare, nu doar opinie, ci și responsabilitate.
  • Podcastul poate servi mai multe scopuri  în funcție de cum e construit: awareness, vânzare, consolidarea brandului personal
  • Nu este nevoie de cifre mari pentru a avea impact, este mai importantă calitatea și relevanța audienței.
  • Nu cumpăra urmăritori/fake engagement, afectează algoritmul și credibilitatea.
  • Brandul personal trebuie susținut și offline, prin participare la evenimente, colaborări, apariții în media etc.

Speakeri

Toader Păun
Jurnalist & Communication Expert

Jurnalist cu peste 20 de ani de experiență, prezentator radio și evenimente. Este senior editor la Biz și Odd Culture, coordonează dezvoltarea digitală a platformei anti-fake news veridica.ro.

Diana Coman
Content Creator

Specialist social media cu peste 15 ani experiență, cunoscută ca „Profa de Social Media” pe Instagram. Creează conținut educativ pentru business-uri și creatori. A fost regional client partner pentru Snapchat (Aleph Group) și predă la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC).

Oana Modorcea
Consultant PR

Expert în PR și marketing pentru companii tech din România și Europa. Ajută startup-urile să-și atingă obiectivele prin personal branding, content creation, media relations, email marketing și promovare pe LinkedIn.

Anca Tenea
Strategic Content Partner @ Amaze

Cu 15 ani de experiență în MarCom, are ca focus poziționarea brandurilor, strategii de content & product marketing și creșterea comunităților, dar și pe cercetarea academică a SoMe.

Descarca materialul

Cui se adresează

  • Fondatori de startup-uri și antreprenori
  • Freelanceri și experți de nișă (coach, psihologi, traineri etc.)
  • Creatori de conținut și influenceri
  • Profesioniști în marketing, PR și comunicare
  • Studenți în jurnalism, comunicare, publicitate

Pe cine poate ajuta

  • Pe cei care doresc să își creeze o prezență profesională online coerentă și strategică
  • Pe antreprenorii care nu au bugete mari de marketing și doresc să folosească resursa brandului personal
  • Pe cei care se tem de expunere sau nu știu de unde să înceapă
  • Pe cei care vor să își monetizeze cunoștințele sau să atragă investitori, clienți sau angajați

De ce contează

  • Brandul personal poate accelera încrederea, vânzările și parteneriatele de business
  • Este o formă autentică de comunicare într-un mediu digital suprasaturat de conținut artificial
  • Ajută la poziționarea profesională, construirea de comunități și creșterea vizibilității
  • Podcastul, ca mediu, susține conținutul de calitate, dialogul autentic și loializarea audienței

Testimoniale

Alte resurse similare

Webinar

De la audiență la comunitate

Vezi mai multe →
Webinar

Importanța brandului tău personal ca owner de business

Vezi mai multe →
Webinar

Amplificare sustenabilă: Cum să-ți crești brandul fără tactici agresive de marketing

Vezi mai multe →
Close Cookie Popup
Setări de cookie-uri
Pentru a personaliza conținutul site-ului și a îți oferi de fiecare dată o experință personalizată de navigare, folosim cookie-uri. Poți alege să navighezi pe site-ul nostru prin acceptarea modulelor noastre cookie sau îți poți exprima opțiunea cu privire la cookie-urile pe care ești de acord să le folosim.Verifică aici politica de .
STRICT necesare (Mereu ACTIVE)
Aceste fişiere cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.
Aceste fişiere cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanțele site-ului nostru.
Aceste cookie-uri pot fi setate pe site-ul nostru de către partenerii noștri de publicitate.