Experții de nișă sau ownerii de business pot folosi podcastul video ca instrument valoros de creștere a comunității și business-ului lor. Dar cum se deosebesc ei de influenceri sau creatorii de conținut? Ce tactici îi ajută în strategia lor de comunicare?
La acest eveniment au fost invitati
Accesează materialul
Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate
Text LinkPanelul „Cum dai voce brandului personal” explorează importanța construirii unui brand personal autentic, mai ales în contextul digital actual, în care vocea unui fondator, expert sau creator de conținut este o punte esențială între acesta și comunitatea sa. Discuția se axează pe strategii sustenabile de construire a brandului personal, utilizarea podcastului ca instrument strategic, evitarea capcanelor legate de viralitate și presiunea de a crea conținut constant, precum și dezvoltarea unei comunicări bazate pe valoare și autenticitate. Cei trei invitați: Toader Păun, Diana Țenea și Oana Modorcea, oferă perspective complementare legate de comunicare, social media, podcasting și branding pentru fondatori și business-uri.
Jurnalist cu peste 20 de ani de experiență, prezentator radio și evenimente. Este senior editor la Biz și Odd Culture, coordonează dezvoltarea digitală a platformei anti-fake news veridica.ro.
Specialist social media cu peste 15 ani experiență, cunoscută ca „Profa de Social Media” pe Instagram. Creează conținut educativ pentru business-uri și creatori. A fost regional client partner pentru Snapchat (Aleph Group) și predă la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC).
Expert în PR și marketing pentru companii tech din România și Europa. Ajută startup-urile să-și atingă obiectivele prin personal branding, content creation, media relations, email marketing și promovare pe LinkedIn.
Cu 15 ani de experiență în MarCom, are ca focus poziționarea brandurilor, strategii de content & product marketing și creșterea comunităților, dar și pe cercetarea academică a SoMe.
Mi-a plăcut foarte mult discuția lejeră, liberă și, zic eu, utilă, pe care am avut-o. Felicitări pentru inițiativă și maraton! Super relevant pentru piața în continuă dezvoltare din RO.
Felicitări pentru idee, pentru cum a fost pusă în practică și pentru desfășurarea de forțe! Mă bucur că am putut să fiu o mică parte din podcastul vostru și vă țin pumnii să iasă și de aici înainte totul așa cum vă doriți. Din păcate, nu am reușit încă să văd toate sesiunile, dar sper să o fac cât mai curând!
A fost grozav sa fiu alaturi de voi! Abia astept sa mai facem! 👌 Congrats intregii echipe, ati facut ceva big si complex!
Legat de The Brand Podcast Live Sessions, mi s-a părut că a început foarte bine și în forță. Atât eu, cât și Cris, am apreciat mult faptul că a fost un eveniment online – puteam asculta și lucra în același timp, iar când apărea ceva foarte mișto, puneam pe pauză și urmăream ce se discuta