Podcastul intern: Cum transformăm echipele în ambasadori de brand

Webinar

Podcasturile interne și formatele video transformă experiențele angajaților în povești autentice care inspiră și dau viață culturii organizaționale. Află în acest panel cum fiecare membru al echipei poate deveni ambasador al brandului prin conținutul potrivit.

La acest eveniment au fost invitati

Accesează materialul

Lasă-ne adresa de email mai jos și accesează
Vei primi in scurt timp linkul materialul pe email
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate

Discuția se concentrează pe modul în care podcastul intern și alte formate de content marketing pot deveni instrumente eficiente în comunicarea internă și în construirea brandului de angajator (employer branding). Invitatele noastre, Raluca Marinescu și Olivia Olaru, aduc perspective practice despre importanța vocii angajaților, despre importanța unei comunicării autentice și despre rolul formatelor actuale de comunicare, cum este podcastul video, în consolidarea unei culturi organizaționale sănătoase. Aceste inițiative contribuie la retenția și loializarea angajaților, la creșterea engagement-ului pe canalele interne al brandurilor și, în cele din urmă, la transformarea angajaților în ambasadori ai brandului.

Main takeaways

  • Employer branding începe din interior cu angajații și comunicarea internă.
  • Podcastul intern este un instrument puternic de umanizare, conectare și autenticitate.
  • Angajații sunt micro influenceri credibili și ambasadori naturali ai brandului.
  • Platformele de comunicare internă trebuie să fie interactive, constante și adaptate nevoilor angajaților.
  • Engagement-ul vine din conținut autentic și variat: video, podcast, email, concursuri, etc.
  • Comunicarea internă trebuie să fie la fel de complexă și creativă ca cea externă.
  • Community building-ul intern seamănă cu cel extern: implică planificare, feedback, ritualuri, activări.
  • Măsurarea impactului și obiectivele clare sunt esențiale pentru succesul comunicării.
  • Formatele de conținut vide, ca cel de podcast creează conexiuni umane autentice între între angajați și leadership.
  • Feedback-ul intern poate preveni crize externe, dacă este colectat și gestionat la timp.

Speakeri

Raluca Marinescu
Head of Employer Branding @ GMP&U

Cu peste 10 ani de experiență, Raluca creează strategii de comunicare internă și externă care transformă ideile în campanii de employer branding cu impact. A coordonat proiecte de comunicare corporate sau CSR în industrii variate, de la IT și financiar, la retail și construcții.

Olivia Olaru
Internal Communications Lead @ Orange

Cu peste Olivia 17 ani de experiență în comunicare, Olivia coordonat proiecte diverse, de la campanii interne și evenimente, la strategii de comunicare pentru procese de schimbare și nu numai. În 2021, a lansat podcastul intern Orange, Out of Office Podcast Series (OOPS!), unul dintre cele mai longevive proiecte de comunicare internă ale companiei.

Anca Tenea
Strategic Content Partner @ Amaze

Cu 15 ani de experiență în MarCom, are ca focus poziționarea brandurilor, strategii de content & product marketing și creșterea comunităților, dar și pe cercetarea academică a SoMe.

Descarca materialul

Cui se adresează

  • Profesioniști din HR, comunicare internă, employer branding, marketing intern.
  • Manageri de echipă, directori de comunicare sau de resurse umane.
  • Echipe care doresc să îmbunătățească engagementul intern și cultura organizațională.
  • Companii care doresc să-și transforme angajații în ambasadori de brand.

Pe cine poate ajuta

  • Organizații cu echipe dispersate (remote, blue/white collar).
  • Branduri care doresc să-și umanizeze comunicarea.
  • Echipe de comunicare care caută formate autentice.
  • Companii în proces de schimbare organizațională sau redefinire a valorilor.

De ce contează

  • Podcasturile și formatele video pot construi conexiuni, loialitate și implicare.
  • Comunicarea internă eficientă previne crize, crește retenția și stimulează cultura organizațională.
  • Angajații implicați devin principala forță de promovare a brandului în afară.

Testimoniale

Alte resurse similare

Webinar

Dincolo de viralitate: Cum construiești autoritate și comunități sustenabile prin podcasting

Vezi mai multe →
Webinar

Importanța brandului tău personal ca owner de business

Vezi mai multe →
Webinar

Amplificare sustenabilă: Cum să-ți crești brandul fără tactici agresive de marketing

Vezi mai multe →
Close Cookie Popup
Setări de cookie-uri
Pentru a personaliza conținutul site-ului și a îți oferi de fiecare dată o experință personalizată de navigare, folosim cookie-uri. Poți alege să navighezi pe site-ul nostru prin acceptarea modulelor noastre cookie sau îți poți exprima opțiunea cu privire la cookie-urile pe care ești de acord să le folosim.Verifică aici politica de .
STRICT necesare (Mereu ACTIVE)
Aceste fişiere cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.
Aceste fişiere cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanțele site-ului nostru.
Aceste cookie-uri pot fi setate pe site-ul nostru de către partenerii noștri de publicitate.