Podcast de brand, independent sau business în sine? În acest panel explorăm cum diferă strategia, metricii și mindset-ul creatorilor în funcție de scopul podcastului. Ce înseamnă un podcast de succes, în funcție de fiecare categorie? Este numărul de vizualizări singurului criteriu de măsurare a succesului unui podcast?
La acest eveniment au fost invitati
Accesează materialul
Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate
Text LinkAcest episod de podcast explorează dilema tot mai prezentă în mediul de comunicare și business: este podcastul un business în sine sau doar un instrument de marketing? Discuția este moderată de Anca și Mirela și le are ca invitate pe Silvia Dumitru, strateg de brand și gazda podcastului de brand Ascultă-ți corpul, și Armina Popeanu, arhitectă și fondatoare a ABC Agency, creatoare a ABC Podcast. Ele discută despre motivația din spatele lansării unui podcast, obiectivele realiste, modul în care acesta contribuie la reputația unui brand, provocările din spatele producției și cum se măsoară cu adevărat succesul unui podcast.
Strateg de brand și storyteller cu peste 17 ani de experiență în comunicare, media și scenaristică, Silvia este autoarea romanului Noaptea nu uită și moderatoarea podcastului Regina Maria, Ascultă-ți corpul. Lucrează cu branduri care vor să comunice cu sens, la intersecția dintre identitate, empatie și impact.
Armina Popeanu este arhitectă, doctorandă și fondatoare a ABC • Agency. Business. Community - un ecosistem dedicat strategiilor de business și comunicare pentru industriile creative- a comunității aBC și a cil*SCHOOL. De asemenea, e gazdă a aBC Podcast.
Expert în comunicare, cu 15 ani de experiență. În calitate de fondatoare a Amaze, sprijină brandurile în dezvoltarea de strategii de marketing integrate care consolidează reputația companiilor.
Mi-a plăcut foarte mult discuția lejeră, liberă și, zic eu, utilă, pe care am avut-o. Felicitări pentru inițiativă și maraton! Super relevant pentru piața în continuă dezvoltare din RO.
Felicitări pentru idee, pentru cum a fost pusă în practică și pentru desfășurarea de forțe! Mă bucur că am putut să fiu o mică parte din podcastul vostru și vă țin pumnii să iasă și de aici înainte totul așa cum vă doriți. Din păcate, nu am reușit încă să văd toate sesiunile, dar sper să o fac cât mai curând!
A fost grozav sa fiu alaturi de voi! Abia astept sa mai facem! 👌 Congrats intregii echipe, ati facut ceva big si complex!
Legat de The Brand Podcast Live Sessions, mi s-a părut că a început foarte bine și în forță. Atât eu, cât și Cris, am apreciat mult faptul că a fost un eveniment online – puteam asculta și lucra în același timp, iar când apărea ceva foarte mișto, puneam pe pauză și urmăream ce se discuta