Amplificare sustenabilă: Cum să-ți crești brandul fără tactici agresive de marketing

Webinar

Descoperă cum să-ți crești brandul organic, folosind SEO, canale proprii, newslettere și social media într-o strategie omnichannel. În acest panel, specialiști în performance, content marketing și social media îți arată cum să construiești vizibilitate prin conținut video constant și relevant.

Accesează materialul

Lasă-ne adresa de email mai jos și accesează
Vei primi in scurt timp linkul materialul pe email
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate

Panelul reunește specialiști în content marketing, performance și social media marketing, care discută despre cum brandurile pot să își construiască vizibilitatea și comunitățile într-un mod coerent, strategic și sustenabil. Temele centrale vizează importanța unei strategii pe termen lung, echilibrul între tactici organice și plătite, importanța educării pieței, evitarea construirii unei strategii bazată exclusiv pe short form și viral sau spike-uri de trafic și construirea unor ecosisteme media proprii.

Main Takeaways

  • Amplificarea sustenabilă înseamnă creștere pe termen lung, aliniată cu resursele reale ale brandului.
  • Conținutul fără strategie este efort irosit.
  • Nu mai există „atenție gratuită” în social media.
  • Viralitatea este relativă și nu presupune întotdeauna atingerea unui obiectiv de business sau de marketing.
  • Fiecare canal (SEO, social media, email, paid) este doar o piesă dintr-un puzzle mai mare.
  • Este important să facem diferența dintre strategie și tactici de marketing.
  • Crearea de conținut de calitate presupune consistență, perseverență și relevanță.
  • AI-ul eficientizează producția de conținut, dar riscă să ducă la suprasaturarea pieței cu conținut mediocru.
  • Educația publicului (prin podcasturi, articole, newslettere) este o investiție în awareness și loialitate.
  • Nu ne putem baza doar pe tip vanity metrics,  este important ca impactul să se vadă și în funnelul de vânzare.
  • Retargetarea și mai apoi personalizarea conținutului pe baza comportamentului utilizatorilor sunt vitale pentru obținerea de rezultate în performance marketing.

Speakeri

Radu Mărcușu
CEO @ Upswing

De 15 ani, Radu contribuie activ la dezvoltarea industriei de SEO și Content Marketing, atât în România cât și global, prin proiecte precum Upswing.ro, SEOmonitor și Contero.io. De 7 ani, conduce agenția Upswing, prima agenție mare din România dedicată optimizării pentru motoarele de căutare.

Alexandra Ciucanu
Specialist în Comunicare, Trainer & Coach

Alexandra are o experiență de peste 17 în comunicare și training la nivel național și global. De 6 ani ajută oamenii să își construiască o prezență online care să îi reprezintă, iar în 2024 a lansat Tihnă Digitală, podcastul despre cum ne putem găsi ritmul într-o lume digitală pe repede înainte.

Dragoș Smeu
Founder @ Mavericks

Dragoș Smeu este fondator și trainer în cadrul Mavericks, cu peste 12 ani de experiență în Performance Media și Marketing Online. Este și profesor la SNSPA și trainer certificat Google investind până acum bugete de peste 25 milioane de euro în campanii pentru peste +500 de clienți. 

Cristian Filimon
Product Manager @ Amaze

De peste 15 ani, Cristian Filimon contribuie la dezvoltarea și lansarea de produse digitale, optimizând procese și implementând soluții de automatizare pentru a crește eficiența business-urilor. În calitate de Product Manager, sprijină echipele cross-funcționale în validarea, testarea și lansarea produselor, îmbinând data driven decisions cu agile management pentru a genera rezultate de impact.

Descarca materialul

Cui se adresează

  • Soloprenorilor, antreprenorilor și fondatorilor de startup-uri;
  • Profesioniștilor din marketing (SEO, social media, paid);
  • Creativilor, marketerilor de conținut și creatorilor de comunități;
  • Brand managerilor și stakeholderilor în companii care caută creștere sustenabilă.

Pe cine poate ajuta

  • Pe cei care doresc să evite epuizarea prin tactici „growth hacking” fără strategie;
  • Pe brandurile care vor să înțeleagă cum se îmbină canalele organice și plătite;
  • Pe creatorii care se confruntă cu lipsa de vizibilitate și motivație;
  • Pe marketerii care vor să treacă de la tactici de moment la planificare pe termen lung.

De ce contează

  • Într-o piață saturată de conținut și algoritmi impredictibili, consistența, calitatea și relevanța devin monede de schimb esențiale.
  • Publicul este fragmentat și atent doar la mesajele relevante – brandurile trebuie să câștige, nu să cumpere, atenția.
  • În lipsa unei strategii coerente, bugetele de marketing riscă să fie irosite pe campanii fără impact real.
  • Marketingul sustenabil construiește încredere și loialitate, nu doar clickuri.

Testimoniale

Alte resurse similare

Webinar

Dincolo de viralitate: Cum construiești autoritate și comunități sustenabile prin podcasting

Vezi mai multe →
Webinar

Importanța brandului tău personal ca owner de business

Vezi mai multe →
Webinar

Podcastul intern: Cum transformăm echipele în ambasadori de brand

Vezi mai multe →
Close Cookie Popup
Setări de cookie-uri
Pentru a personaliza conținutul site-ului și a îți oferi de fiecare dată o experință personalizată de navigare, folosim cookie-uri. Poți alege să navighezi pe site-ul nostru prin acceptarea modulelor noastre cookie sau îți poți exprima opțiunea cu privire la cookie-urile pe care ești de acord să le folosim.Verifică aici politica de .
STRICT necesare (Mereu ACTIVE)
Aceste fişiere cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.
Aceste fişiere cookie ne permit să numărăm vizitele și sursele de trafic, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanțele site-ului nostru.
Aceste cookie-uri pot fi setate pe site-ul nostru de către partenerii noștri de publicitate.