Descoperă cum să-ți crești brandul organic, folosind SEO, canale proprii, newslettere și social media într-o strategie omnichannel. În acest panel, specialiști în performance, content marketing și social media îți arată cum să construiești vizibilitate prin conținut video constant și relevant.
La acest eveniment au fost invitati
Accesează materialul
Lasând datele de contact ești de acord cu politica de confidențialitate
Text LinkPanelul reunește specialiști în content marketing, performance și social media marketing, care discută despre cum brandurile pot să își construiască vizibilitatea și comunitățile într-un mod coerent, strategic și sustenabil. Temele centrale vizează importanța unei strategii pe termen lung, echilibrul între tactici organice și plătite, importanța educării pieței, evitarea construirii unei strategii bazată exclusiv pe short form și viral sau spike-uri de trafic și construirea unor ecosisteme media proprii.
De 15 ani, Radu contribuie activ la dezvoltarea industriei de SEO și Content Marketing, atât în România cât și global, prin proiecte precum Upswing.ro, SEOmonitor și Contero.io. De 7 ani, conduce agenția Upswing, prima agenție mare din România dedicată optimizării pentru motoarele de căutare.
Alexandra are o experiență de peste 17 în comunicare și training la nivel național și global. De 6 ani ajută oamenii să își construiască o prezență online care să îi reprezintă, iar în 2024 a lansat Tihnă Digitală, podcastul despre cum ne putem găsi ritmul într-o lume digitală pe repede înainte.
Dragoș Smeu este fondator și trainer în cadrul Mavericks, cu peste 12 ani de experiență în Performance Media și Marketing Online. Este și profesor la SNSPA și trainer certificat Google investind până acum bugete de peste 25 milioane de euro în campanii pentru peste +500 de clienți.
De peste 15 ani, Cristian Filimon contribuie la dezvoltarea și lansarea de produse digitale, optimizând procese și implementând soluții de automatizare pentru a crește eficiența business-urilor. În calitate de Product Manager, sprijină echipele cross-funcționale în validarea, testarea și lansarea produselor, îmbinând data driven decisions cu agile management pentru a genera rezultate de impact.
Mi-a plăcut foarte mult discuția lejeră, liberă și, zic eu, utilă, pe care am avut-o. Felicitări pentru inițiativă și maraton! Super relevant pentru piața în continuă dezvoltare din RO.
Felicitări pentru idee, pentru cum a fost pusă în practică și pentru desfășurarea de forțe! Mă bucur că am putut să fiu o mică parte din podcastul vostru și vă țin pumnii să iasă și de aici înainte totul așa cum vă doriți. Din păcate, nu am reușit încă să văd toate sesiunile, dar sper să o fac cât mai curând!
A fost grozav sa fiu alaturi de voi! Abia astept sa mai facem! 👌 Congrats intregii echipe, ati facut ceva big si complex!
Legat de The Brand Podcast Live Sessions, mi s-a părut că a început foarte bine și în forță. Atât eu, cât și Cris, am apreciat mult faptul că a fost un eveniment online – puteam asculta și lucra în același timp, iar când apărea ceva foarte mișto, puneam pe pauză și urmăream ce se discuta