Cum poți să skyrocket interesul pentru brandul tău cu ajutorul unui podcast de nișa? 

În fiecare zi, în lume, se lansează câteva mii de noi podcast-uri. Păstrând proporțiile, am putea spune că podcast is the new blog. Doar că, spre deosebire de blog, podcast-ul este un instrument ce implică un alt tip de comunicare. Vocile schimbă perspectiva și creează apropiere. 

Potrivit podcastindustryinsights.com, la ora actuală sunt aproape 2.3 milioane de podcast-uri și numărătoarea continuă. În acest univers în continuă expansiune tot mai multe branduri apelează la podcast-uri, industria de profil fiind extrem de atractivă. La fel se întâmplă și cu statisticile în materie de downloads/streams/views. 

Pentru unele branduri, podcast-ul poate fi un drum nou. Să luăm cazul SecomⓇ, o companie românească de medicină integrativă, lifestyle sănătos și promotor al frumuseții prin produse cosmetice naturale: pentru brandul Childlife, parte a acestei companii, podcastul pare să fie cea mai bună soluție.

Realizat integral de Amaze, de la structură, temă, concept și producție, până la setup și design personalizat, podcast-ul Childlife oferă informații educative părinților, ca răspuns la provocările pe care aceștia le au în creșterea și educarea copiilor. Childlife susține ideea conform căreia, atunci când părinții sunt bine, copiii sunt bine, așa încât, obiectivul Amaze a fost dezvoltarea unui concept de impact, atât din punct de vedere vizual, cât și din punctul de vedere al conținutului, pentru ca părinții care sunt în căutarea unor materiale curatoriate despre parenting, să găsească aici un sprijin real.

Implicarea Amaze

Creație. Temă și structură interviu. Propuneri KOLs. Concept și producție set design personalizat conform ADN-ului de brand. Regie și producție video. 

Prin prisma lansării studioului de content creation, Amaze oferă o facilitate la cheie de producție a materialelor video, pentru branduri. În acest sens, propunerea noastră a venit în direcția completării formatului audio existent cu cel video, precum și cu adaptarea conținutului la canalul principal de distribuție, Youtube.

Beneficiul real pe care componenta video o aduce este conexiunea puternică dintre brand  și public, prin interfața umană conferintă.

Pentru a continua direcția trasată de brandul Childlife, am construit un concept de decor care să insufle o stare de relaxare, prin reconstituirea unui colț dintr-o casă. Din acest considerent, ne-am folosit de un joc de culori pastelate, elemente de mobilier specifice unei case, precum și decorațiuni care să indice un mediu informal, precum cărți, lampadare, tablouri și o multitudine de plante. 

Rezultatul: Emoție și interes crescut

Twist-ul ce a constat în tranziția de la podcast la vodcast a avut rezultate scontate, prin prisma experienței digitale integrate pe care a conferit-o alipirea imaginii de povestea creată în jurul discuției între moderator și invitați. Propunerea Amaze de a produce un material de tip video, a ajutat la potențarea mesajului în următoarele modalități: transmiterea unui mesaj autentic, creat de emoțiile transmise cu ajutorul comunicării nonverbale, atingerea unei noi categorii de consumatori, și anume, a celor care urmăresc podcasturile în timpul liber, ca pe o alternativă la emisiunile de entertainment, crearea unui material de promovare de impact;

$('head').append('');

Log in with your credentials

Forgot your details?